torsdag 16 oktober 2008

En komikers tisdag


En vän till mig, Staffan, var på en restaurang på Järntorget i Göteborg i tisdags kväll. Där blev han trakasserad av en komiker. Komikern ville prata med Staffan om allt möjligt. Det verkade dock som om komikern mest var ute efter att testa nya skämt. När Staffan inte ville prata med komikern mer blev han trakasserad. 

Staffan kände igen komikern men vet inte vad han heter. Var det någon av dem på bilden ovan, Staffan?

Jag blir alltid förvånad när kända människor är på samma restaurang som jag. 
En gång såg jag Lennart Jähkel på ett ställe med mycket dåligt rykte på Andra Långgatan i Göteborg. Sen sa min vän Anton, som är filmarbetare, att det inte var Lennart Jähkel utan den där skådisen som är så sjukt lik Lennart. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den här bloggen alltså! Två dagar gammal och den känns redan så etablerad! Jag tror att det här kan bli en riktig kassako för oss. Perfekt nu när lågkonjan rullar in.

Anonym sa...

Längst ner i hörnet till höger har vi honom. Per Andersson.
I efterhand önskar jag att det var den där andra komikern som är så sjukt lik Per Andersson.