tisdag 9 december 2008

Annorackfest

Vissa skådisar alltså... Jag har mycket svårt att sätta fingret på vad det är men John Godden...

Jag gillar inte John Godden. John Godden syns på bilden ovan. Det är han som har en löjlig mustasch och ful jacka. Dessutom är han ca. 30 år äldre än de andra.
John har spelat i filmer som "Snatch", "Gangs of New York" och "This is England". John Godden är ytterst otrovärdig i alla tre.

Ritzenberg har alltid kännt likadant för Kurt Russell. Han tycker att Kurt förstör filmer. Jag håller inte med men förstår nu vad Ritze menar.

Jag har sett fram emot filmen "Awaydays" länge. Nu har jag inga förväntningar kvar alls tack vare John. Det kanske är bra. Klicka på bilden för att kolla in några klipp. Även en och annan tysk sneaker och en och annan snygg annorack syns.

Halmstad away 2009 anyone?

Inga kommentarer: