måndag 9 mars 2009

Bandana plus hatt lika med gott


Snubben på bilden ser ut som om han borde varit med i filmatiseringen av Stephen Kings "Stand by me." Det var han inte men han har fångat en fisk med riktigt äcklig färg.
Jag har i hela mitt liv experimenterat med huvudbonader. Till skillnad från typ Keith Richards som istället ( eller kanske även) experimenterat med droger.
Jag har tidigare här på bloggen beskrivit mina problem med att bära basker. För tillfället använder jag en gubbkeps som är rätt ful men den ramar in mitt fula fejjs på ett fint sätt.
Nåväl, fiskarns pojk på bilden kör med nån slags bandana runt hatten. Hur nice som helst ju! Där är jag.

4 kommentarer:

johanna sa...

nejnej brouthie, ramar in ditt SÖTA fejjs ska det va!

Anonym sa...

Det är en ganska stollig stil du förordar på den här bloggen.

Anonym sa...

Bäste Bloggare!

Tack för din Blogg. Skall på temafest om några dagar. Alla vet vi väl vad vi tycker om temafest men nu är det bara så. Kvällen har franskt fokus. Några tips?
Gissar att baskern kommer vara rätt överrepresenterad och vill känna mig Fransk 2.0

Oskar sa...

Davide: Själv är jag extremt svag för Pablo Picasso-stilen. Du vet med bar överkropp, flint och om det blir kallt på festen kan du ju alltid ta på dig den patenterade blå-vit smalrandiga bomullströjan. Glöm inte färgstänk på händer och armar för tydlighetens skull. Bildgoogla Picasso och det eminenta franska klädmärket St. James. Lycka till / Oskar